سخن روز /
برگزاری جلسه شورای عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان رضوی با موضوع تبیین 7 راهبرد سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1403/02/13

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، اولین جلسه شورای عمومی مدیریت تعاون روستایی استان با حضور مدیر، معاونین و ادارات ستادی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام فاخر سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه با احادیث اهل بیت خصوصا امام جعفر صادق ع و عرض تسلیت پیشاپیش شهادت آن امام همام کارکنان را به حضور پرشور در برنامه های فرهنگی و مذهبی سال جدید تشویق و توصیه کرد.

مهندس آوان مدیر تعاون روستایی استان در این جلسه ضمن تبریک مناسبت های اردیبهشت از جمله روز جهانی کار و کارگر و بزرگداشت شهید استاد مطهری و روز معلم و تسلیت پیشاپیش شهادت امام جعفر صادق ع، از تلاش همه کارکنان در یک سال گذشته تقدیر کرد و بر تلاش مضاعف در سال جدید جهت نیل به سمت تحقق شعار حکیمانه سال 1403 تاکید کرد.

آوان در این جلسه از برنامه ریزی و هدف سازی کم نظیر سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت و افزود: 7 برنامه راهبردی طراحی شده جناب آقای دکتر فصاحت و هیات مدیره سازمان مرکزی که در آینده نزدیک ابلاغ خواهد شد می‌تواند تحرک و پویایی مناسبی در شبکه تعاون روستایی ایجاد کند و معاونین و روستای ستادی نیز می بایست برنامه های خود را بر محور این 7 راهبرد، طراحی و اجرایی کنند.

در پایان این جلسه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با اهدای لوح از تلاش تعدادی از همکاران تقدیر شد.

تعداد مشاهده خبر100 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal