سخن روز /
بازدید سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی از ظرفیتهای مجتمع انباری امین آباد شهرستان ری
1401/05/25
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی از ظرفیتهای مجتمع انباری امین آباد شهرستان ری بازدید کرد

به گزارش پات، عصر روز گذشته، محمدعلی نیکبخت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به همراه یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران از ظرفیتهای مجتمع انباری امین آباد شهرستان ری بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، طی بازدید میدانی از فضای اداری، انبارها، تاسیسات، ساختمانها و سازه های موجود، امکانات و محدودیتهای محیطی، نشستی در راستای چگونگی بهره برداری از مجتمع و رفع موانع و چالشهای پیش رو برگزار شد.

در این نشست سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره معطل ماندن ظرفیتهای مطلوب موجود و ضرورت بهره برداری مناسب از آن با اولویت شبکه و همسو با اساسنامه سازمان، گفت: باید با توجه به بازار بیش از 10 میلیون نفری پایتخت و استعدادهای موجود در بازاریابی داخلی و خارجی، برنامه ریزی به همراه بستر سازی مناسب جهت سرمایه گذاری و احیاء مجموعه انجام شود.

گفتنی است در این جلسه تصمیمی گیری شد تا اقدام و طرحهای مقتضی تا پایان مرداد ماه جاری در دستور کار سازمان قرار گیرد.

در ادامه یزدی خواه با اشاره به سبقه مطلوب مجتمع انباری امین آباد در ارائه خدمات به جامعه کشاورزی و اشتغالزای آن، افزود: میتوان با هدایت و حمایت‌های مناسب و نظارت مکفی که همه از رسالتهای سازمان تعاون روستایی در مقابل شبکه گسترده بهره برداران کشاورزی و روستایی است؛ شاهد بهره برداری مطلوب در راستای حمایت از تولید کننده همزمان با مصرف کننده باشیم .

همچنین سلگی مدیر تعاون روستایی استان تهران درباره احیا ظرفیت های موجود، گفت: رفع موانع برای بهره برداری نقطه عطفی در احیاء ظرفیتهای موجود خواهد بود به نحوی که هم اکنون شاهدیم طرحهای پیشنهادی شبکه تعاونیهای استان تهران پیشگام در این حوزه است و به جد هدف گذاری شده تا این مجموعه به صورتی ارائه خدمات کند تا شمولیت کشوری داشته باشد و فعالیت های مختلف از جمله پایانه عرضه محصولات، سورت و بسته بندی، ذخیره سازی ، نگهداری، ارائه خدمات فنی و نهاده های کشاورزی و... را در برگیرد.


تعداد مشاهده خبر617 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal