سخن روز /
برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان تعاون روستایی استان گیلان در سال 1403
1403/01/29
برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان تعاون روستایی استان گیلان در سال 1403
 
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی گیلان چهارشنبه 29 فروردین 1403،اولین جلسه شورای فرهنگی درخصوص برنامه ریزی و هم اندیشی برای اجرای برنامه ها با محوریت نماز و برنامه ریزی برای اجرای اردوهای تفریحی فرهنگی و زیارتی با رویکرد ترویج فرهنگ اقامه نماز و مهدویت با حضور معاون اداری ومالی و اعضای شورای فرهنگی سازمان تعاون روستایی گیلان در دفتر معاونت اداری ومالی مدیریت تعاون روستایی گیلان برگزار گردید.
 
 درابتدای این جلسه دبیرشورای فرهنگی گزارشی از عملکرد این شورا در سال1402 را ارائه و درخصوص برنامه ریزی و هم اندیشی برای اجرای برنامه های توافقنامه نماز مصوب سال1403وبرنامه ریزی برای برگزاری برنامه های راهیان پیشرفت و اردوهای تفریحی فرهنگی و زیارتی با رویکرد ترویج فرهنگ اقامه نماز و مهدویت توضیحاتی رابیان کردند.
 
 
محمدخوشنودمعاون اداری ومالی هم در این جلسه ضمن تبریک عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درحمله موشکی به رژیم غاصب وکودک کش صهیونستی (وعده صادق) اظهارداشت :اجرای برنامه های توافقنامه نماز و برنامه های اردوهای تفریحی فرهنگی و زیارتی وورزشی درایجادانگیزه و تقویت روحیه معنوی وکارآیی مضاعف کارکنان نقش بسزایی خواهدداشت.
 
درآخر هریک از اعضای کارگروه شورای فرهنگی واقامه نماز نظرات وپیشنهادات وراهکارهایی را بیان وبراهمیت اقامه نمازاول وقت تاکیدنمودند.
 
 
تعداد مشاهده خبر18 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه