شرح
وظایف رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی مدیریت تعاون روستایی استان:
1-
اجرای برنامه های خرید تضمینی ، تضمینی- مباشرتی و همچنین خرید حمایتی محصولات
کشاورزی براساس ابلاغیه ها و
دستورالعملهای ابلاغی از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی
2- تهیه ، تنظیم وجمعبندی آمارعملکرد و ارسال گزارشات مربوطه درخصوص میزان
عرضه محصولات کشاورزی درفروشگاهها،غرف دائم و موقت و مراکز عرضه شبکه تعاونی
روستایی وکشاورزی استان
3- نظارت بر اجرای برنامه خرید
و توزیع محصولات کشاورزی و دامی در سطح استان بر اساس ضوابط و دستورالعملهای ابلاغی
4- برقراری ارتباط مستقیم و مستمر با بازار به منظور اطلاع از میزان تولید
و نوسانات قیمت انواع محصولات کشاورزی و دامی در سطح استان
5- بررسی آمار و اطلاعات مربوط به میزان تولید انواع محصولات کشاورزی و
دامی در حوزه عمل شرکتها و اتحادیههای تعاونی روستایی و کشاورزی به منظور ارائه پیشنهاد
مربوط به خرید و فروش محصولات کشاورزی
6- شرکت درجلسات تنظیم بازار و کمیسیونهای مرتبط با امور بازرگانی ،
انجام امور مربوط به اجرای قراردادهای منعقده در خصوص خرید و فروش های تضمینی و
تضمینی-مباشرتی محصولات کشاورزی
7- نظارت بر تهیه ، تدارک وتوزیع کالاهای اساسی ، توزیع میوه شب عید موضوع طرح
تنظیم بازار از طریق برپایی غرف موقت، فروشگاهها و مراکز عرضه شبکه تعاونی های
روستایی و کشاورزی تحت نظارت
8- پیگیری امور مربوط به برگزاری و یا شرکت فعال تشکلهای تعاونی در
نمایشگاه های داخلی و خارجی در ارتباط با صنایع دستی، محصولات و فرآورده های
کشاورزی
9- نظارت بر توزیع آرد خبازی، روستائی وخانه پز توسط شبکه تعاونی
روستایی تحت پوشش
10- نظارت بر امر تهیه، تدارک و توزیع مواد سوختی
11- پیگیری امور مربوط به بهره برداری و ساماندهی فروشگاه های مصرف ،غرف و مراکز عرضه شبکه تعاونی
های روستایی و کشاورزی تحت نظارت
11- پیگیری امور مربوط
به بهره برداری و ساماندهی فروشگاه های مصرف
،غرف و مراکز عرضه شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی تحت نظارت